Push Me Away 將我驅逐

Live and sigh
生活與嘆息

Crying eyes
哭泣的雙眼

Your touch, your heart, your warmth
你的撫慰,你的真心,你的溫暖

Lullaby
催眠曲

Live to dream
活在夢境裡

Don’t it seem
似乎看不見

The tears, the pain
眼淚,痛苦

Reality
與現實


Don’t you know
難道你不明白

These dreams I wish could be
我希望美夢成真

The real you and me
真實的你和我

I come running back to you
我跑回你身邊

You push me away
妳將我驅逐

You push, you push me away
妳驅逐,妳將我驅逐


Darken days
漫無天日

Go away
離去吧

The nights are bright
光明的夜

Dream and stay
夢境進駐

As I dream loving you
當我夢見我的愛

Your touch, your heart, your warmth
你的撫慰,你的真心,你的溫暖

Please come true
請求美夢成真


Don’t you know
難道你不明白

These dreams I wish could be
我希望美夢成真

The real you and me
真實的你和我

I come running back to you
我跑回你身邊

You push me away
妳將我驅逐

You push, you push me away
妳驅逐,妳將我驅逐

 

Don’t you know
難道你不明白

These dreams I wish could be
我希望美夢成真

The real you and me
真實的你和我

I come running back to you
我跑回你身邊

You push me away
妳將我驅逐

You push, you push me away
妳驅逐,妳將我驅逐


I come running back to you
我跑回你身邊

You push me away
妳將我驅逐

You push, you push me away
妳驅逐,妳將我驅逐


I come running back to you
我跑回你身邊

You push me away
妳將我驅逐

Push me away
將我驅逐

Don’t you know
難道你不明白

You push me away
即使你將我驅逐

Running back to you
我仍會回到你身邊

 

詞轉自 http://blog.xuite.net/yangshulie/MichaelJackson/29602159

arrow
arrow
    全站熱搜

    threemau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()