close

MV有Michael ^皿^

 

由三個黑人男生Taj Jackson, Tayrll Jackson和TJ Jackson所組成,由Babyface所寫,收錄在1995年發行的Brotherhood專輯中。

 

Why (Feat. 3T) 愛之惑  

Why does Monday, come before Tuesday

Why do summers start in June

Why do winters come too soon

Why do people fall in love

When they're always breaking up, oh why

Why do we love if love will die

 

為何夏曰始於六

為何冬天開始得如此之快

為何人們總是陷入愛河

即使最後往往傷心欲絕哦,為什麼

為何我們生命中總是少不了愛情

 

Why does Wednesday come after Tuesday

Why do flowers come in May

Why springtime go away

Why do people fall in love

When they're always breaking up, oh why

Why do I love you tell me why

It's not like I can explain what's in my heart

為何週三總是緊隨週二而至

為何花兒在五月開放

為何春天要逝去

為何人們總是陷入愛河

即使最後往往傷心欲絕哦,為什麼

為何我如此愛你

請告訴我其中緣由

看來我無法解釋

 

It's just I feel a crazy pain when we're apart

I don't wanna breathe, I don't wannna think

I don't wanna learn

I don't wanna do anything

It's not like I can describe what's going on

It's just I feel I'm not alive

When you're not home

I don't wanna sleep, I don't wanna be

I just want you here beside me

Without you there's no me

為何我懷抱的給我狂亂的痛苦

當我們分別時我不願體會

我不願思考我不願去愛

我不願做任何事

看來我無法解釋到底發生了什麼

只是感到無盡的愛

當你離家時我不願入睡我食不甘味

我只想你回到我身邊

沒有你我感覺不到自己的存在

 

Why does Monday come before Tuesday

Why do summers start in June

Why do winters come too soon

Why do people fall in love

When they're always breaking up, oh why

Why do we love if love will die

為何週一總在週二前到來

為何夏曰始於六月

為何開始得如此之快

為何人們總是陷入愛河

即使最後往往傷心欲絕哦,為什麼

為何我們生命中總是少不了愛情

 

Why does Wednesday come after Tuesday

Why do flowers come in May

Why does springtime go away

Why do people fall in love

When they're always breaking up, oh why

Why do I love you tell me why

It's not like I can escape, what's in my soul

Cause without you inside my heart 

Where can I go

I don't wanna see, girl you without me

I can't go through life without you

Without you there's no me

為何週三總是緊隨週二而至

為何花兒在五月開放

為何春天要逝去

為何人們總是陷入愛河

即使最後往往傷心欲絕哦,為什麼

為何我如此愛你

請告訴我其中緣由

看來我無法擺脫這感覺

它與我的靈魂同在

正因你在我心中

我又如何能逃避

我不願去看你

沒有我陪伴沒有你我挺不下去

沒有你我感覺不到自己的存在

 

Why does Monday come before Tuesday

Why do summers start in June

Why do winters come too soon

Why do people fall in love

When they're always breaking up, oh why

Why do we love if love will die

Why do the rivers flow to the sea

In every flow I get your love over me, babe

Why does my heart miss your kiss

To be in love, to fall in love

Why don't I feel complete

為何週一總在週二前到來

為何夏曰始於六月

為何開始得如此之快

為何人們總是陷入愛河

即使最後往往傷心欲絕哦,為什麼

為何我們生命中總是少不了愛情

為何河流奔向大海

我渴望你的愛如河流奔向我

 

Why does Monday come before Tuesday

Why do summers start in June

Why do winters come too soon

Why do people fall in love

When they're always breaking up, oh why

Why do we love if love will die

為何週一總在週二前到來

為何夏曰始於六

為何冬天開始得如此之快

為何人們總是陷入愛河

即使最後往往傷心欲絕哦,為什麼

為何我們生命中總是少不了愛情

 

Why does Wednesday come after Tuesday

Why do flowers come in May

Why does springtime go away

Why do people fall in love

When they're always breaking up, oh why

Why do I love you tell me why

Tell me why

Tell me why

為何週三總是緊隨週二而至

為何花兒在五月開放

為何春天要逝去

為何人們總是陷入愛河

即使最後往往傷心欲絕哦,為什麼

為何我如此愛你

請告訴我其中緣由

請告訴我其中緣由

詞及介紹轉自 http://blog.xuite.net/yangshulie/MichaelJackson/20028084

arrow
arrow
    全站熱搜

    threemau 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()